Godmorgon! ♥

Sitter med datorn i mitt rum/i min säng just nu, har precis bytt om osv, gick upp halv 10 typ!
 
Men om en timme, alltså när klockan är 11, så ska jag åka in till stan med mamma, ska ju på bio kl 10 över 12. Ska se Mammas pojkar! ;) Och vi är typ 12 pers som ska se, så det blir kul, haha! Vi sitter även längst bak, det är skönt, då slipper man alla småbarn som sparkar i stolarna, ska fan sparka tbx... lol ;)
 
Vet inte direkt när jag kommer hem sen, för vi skulle typ handla någon stans direkt efter, till imorgon alltså! Men det märker vi ju.
 
Men jag hinner inte skriva mer nu, och skriver nog inget mer förrens jag kommer hem osv, måste stänga av datorn och göra mig iordning det sista... men jaja, puss. :)
Tumblr_mffkjsnau01rcl317o1_500_large
Hahahaha Zayn ;)

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback