ABOUT MY SCHOOL DAY

Hellluuuu!

Har precis kommit hem nu, så ska typ äta nått, sen plugga lite sen kolla på tvd och sen tränaa!
 
Skolan idag var chill! På hemkunskapen så gjorde vi raggmunk, as gott faktiskt. Godare än vad jag trodde det skulle bli iallafall... det smakade typ som pannkakor ;)
 
Sen på språkvalet kollade vi på en film, Holes tror jag den heter? Den är väl helt okej! Sen åt vii lunch! Sen hade vi idrott, trodde vi skulle ha fystestet idag, men han hade ändrat sig, så vi ska ha det imorgon istället... Hoppas min hals till låter det... :) Efter idrotten hade vi matte, det va ganska chill, vi sjöng typ "PI - låten" så har den på hjärnan nu oså.. haha! Sist hade vi svenska! Skrev äntligen klart min berättelse, 11 sidor blev det... Hahaha, endel hade bara skrivit 2 sidor.. Sen slutade jag, helt okej dag ändå!
 
Imorgon är det en aaaaaaaas tråkig skoldag... menmen!
 
Skriver seeeenare om jag hinner, annars skriver jag ikväll eller nått,
Pussar
230051_444891862234742_1157590623_n_large
- Så vintern kan vara över sen.

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback