För trött för skola....

Heeej!
 
Sitter i soffan, lyssnar på musik och plattar håret. Är super hungrig, vilket passar bra eftersom jag ska ha hemkunskap nu på morgonen!
 
Längtar tills bussen går, så jag kan sova igen och lyssna på musik samtidigt... När jag vaknade idag så ville inte jag gå upp.. Menmen.
 
Har fortfarande jätte ont i halsen och näsan.. och eftersom jag har ont i näsan så kommer jag säkert få ont i huvudet! Men tänker fortfarande vara med på idrotten... Och om jag är med på idrotten kan jag lika gärna vara med på träningen ikväll! :)
 
Sen efter skolan när jag kommer hem så ska jag plugga no, matte och so! Orkar inte egentligen... men måste, haha! Sen vid 17:40 går jag ner till hallen för att vara med på träning, eller iallafall kolla om jag mår sämre...
 
Men jag måste göra mig iordning nu... skriver mera senare,
Pussar
Want to win 4 Ultimate VIP passes and an all expense shopping spree and flight to One Direction’s New York concert in 2013? CLICK HERE TO SIGN UP!  Must have a Facebook! This contest is hosted by Delia’s and includes a FREE shopping spree, 4 UVIPs, 4 flights to New York city, a free hotel stay for two days and two night, and YOU’LL HAVE THE OPPORTUNITY TO MEET THE BOYS IN PERSON AND GET A PICTURE WITH THEM!
- Hahahahah så gulliiiiig

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback