GOODNIGHT

Hellu!

Ligger just nu i min säng och är helt slut... har jätte ont i halsen, kan knappt andas och är jätte varm på hela kroppen... hatar att va "halv sjuk"! :(

Imorgon slutar jag vid 15:05, och bussen går vid 15:30.. när jag kommer hem så måste jag plugga lite mer NO. och mer matteeee! Så drygt... hatar att plugga.

På fredag hoppas jag mår bättre än vad jag tror jag kommer må imorgon.. men då åker jag och Alva även till pappa..

Vi ska åka till Stockholm!!! :) Både vill, och inte vill..

Jag vill bara för att vi inte gjort nått sånt här en enda gång.. typ åkt någonstans, han har alltid struntat i det.

Och jag vill inte för att en kompis från Göteborg, Evelina, tror inte ni vet vem det är men iallafall... kommer till karlstad då, på söndag, hon ska typ spela handbolls cup (hellton cup tror jag den hette).. och då missar jag de, hade planerat att åka och titta på det men fick reda på att vi skulle åka till Stockholm då oså.. men jaja, kommer säkert se/träffa henne på konserten! ;)

Men tänkte inte direkt skriva nått mer.. utan jag tänkte mest säga godnatt osååå! :)

Skriver mer imorgon när jag kommer hem eller tidigare... får se,
Puss och godnatt!!


Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback