Lite om imorgon oså

Lucia träningen slutade vid 18:30, så då kom mamma och hämtade mig och Alva! När vi kom hem igen så hade mamma gjort mat till oss, så då käkade vi! Pasta och baconsås, inte direkt min grej, men det gick att äta!
 
Har verkligen super ont i halsen och är jätte varm i ansiktet, och fryser... Men ska tviiinga mig iväg till skolan imorgon.
 
Måste även tvinga mig vara med på idrotten, även om jag inte mår bra! Har inte varit "med" på dom senaste idrottslektionerna, eftersom jag varit halvsjuk hela tiden... :( Men Markus kommer säkert bli arg om jag inte är med, så tänker vara med även om jag är sjuk nu! :( Fast det kommer bli sjukt jobbigt då vi ska ha fystest typ.. aja!
 
Imorgon så har jag även hemkunskaap, as chill.. Kommer inte ihåg vad vi ska göra oså,, men hoppas på nått gott iallafall, så jag slipper äta skolmaten, haha! Har även språkval, idrott som sagt, matte och sist svenska imorgon! :)

På svenskan så håller vi typ på att skriva berättelser och vi skriver typ om miljön runt om kring osååå, har skrivit typ 8 sidor.. Och jag är inte ens klar än!!
 
Men jag ska kolla på Bonde söker fru nu (hahahah) och sen kolla på 99 saker med Erik och Mackan,
PUSSAR
- Gammal bild från i somras eller nått.. haha!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback