Lucia träning snaaaart. ;)

Hej!
 
Utveckligssamtalet gick väl helt okej, fick reda på att jag suger på matte och NO, fast jag visste redan det! ;)
Annars var det ganska chill.
 
Sen efter det så körde mamma mig och Thea till Tingvalla hallarna, fotbollen var inställd... igen. Så vi va tvungna att var med på innebandyn istället, det va mycket roligare än fotbollen.. Så vi tänker nog byyyyta! :)
 
Sen körde mamma oss tillbaka till skolan eftersom Thea skulle åka buss oså, så när vi lämnat så åkte jag och mamma och käkade på donken, aaaaaaaaaaaaaaassssssss gott verkligen!!! :)
 
Sen så kom jag precis hem, kom hem för typ 20 min sen eller nått, direkt när jag kom hem så duschade jag, och nu sitter jag här.. Ska strax göra mig i ordning lite!

Drar ju på lucia träning strax, längtar efter lucia nu.. ;)

Men måste göra mig iordning nu eftersom jag ska åka kvart i feeeem!
Skriver mera när jag kommer hem,
Pussar

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback