Snart framme!

Hellluuuuu!
 
Sitter i bilen och är framme typ om 45 minuter eller nått! Har åkt bil sen typ kvart i 5... är super trött nu, haha! :)
Förut så stannade vi i Arboga och käkade på donken, as gott. Va super hungriiig!! ;)

Nu i bilen så har jag typ sovit, och försökt kolla på det nya Vampire Diaries avsnittet, men kunde bara se typ 7 min på det eftersom det krånglade som fan, internetet är ju ganska dåligt eftersom vi åker bil osååå! Istället satte jag på ett avsnitt som vi laddat ner!

Nu lyssnar jag på musik, och är super trött, som tur är så är vi snart framme ju!! :)

Vet inte vad jag ska skriva mer... haha. Men jag skriver senare, vilket nog blir från mobilen,
Pussar
Proxy_large
Ni kan ju va sociala på kik iallafall, wilmis51
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback