Stockholm idag!!

Heeej!

kunde inte skriva nått imorse... Jag försov mig ju såklart.. vaknade 07:25, så hade typ fem min att gå till bussen.. :( men jag hann ju med som tur va! :)

Skoldagen var väl helt okej faktiskt, den kunde ju varit sämre! Sista lektionen så var det ju idrott och vi hade ju fystest! Det gick väll helt okej.. Jag blev klar typ först, så jag fick sluta 15 minuter före alla andra i klassen, haha!

Sen mötte jag Bella vid pingis bordet i skolan, så gick vi tillsammans till bussen, den var väldigt tidig idag... :€)

När vi gått av bussen så skjutsade Bella mig på cykeln, och när vi va typ vid dagis så såg vi polisen.. Vi fick typ panik!!! Hahahaha! ;)

Jag var tvungen att packa kläder oså, eftersom jag, Alva, pappa och farfar ska åka till Stockholm idag!! Eller så skulle vi åka imorgon.. hoppas på idag.. Alva tog som tur med sin datorn, hehe, så nu kan jag säkert kolla på det nya avsnittet av Vampire diaries hoppas jag...

Men har inget mer att skriva nu... Så jag skriver senare igen,
Pussar


Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback