Utvecklingssamtal idag

Godmorgoooon! :)
 
Sitter i soffan och plattar håret, ska strax gå iväg!
I skolan idag så har jag först engelska, sen NO, sen svenska, sen musik och sist elevens val, fotboll!
 
Men har som sagt, som rubriken lyder, så har jag utvecklingssamtal idag klockan 1, och då har vi musik! Så mamma ska köra mig till Våxnäs så jag kan va med på elevens val, sen så kör hon mig till skolan igen så jag kan hämta lite saker, sen åker vi hem!

Och idag är det lucia träning, åh.. nu vill jag bara att det ska bli juuuul ju!!! Dagen efter lucia åker jag ju till London.. heh ;)
 
Men hinner inte skriva mer, för tiden drar iväg...
Pusssar
Tumblr_mdjor4pc6j1r4lxqto1_500_large
- Bild från weheartit, vill ha sånna här snygga shorts...

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback