DAGEN

Har precis kommit hem ifrån hallen, har varit och kollat på cupen som var där, tror det var 6 lag eller nått liknande? Väses Alag var iallafall med, men tror dom åkte ut eller nåt...
 
Förut så åkte jag ju till stan med mormor, eller vi åkte till bergvik! Köpte ett par låga mörkblå converse och ett örngott själv, sen fick jag 1 topp, som jag ska ha på konserten tror jag, sen 1 tjocktröja och ett påslakan + ett örngott till.. Taaack mormor ♥♥
 
Vi var klara efter typ en timme eller lite mer, då åkte vi till ICA Kvantum, sen hem! Lämnade alla saker sen körde hon mig till hallen, och där har jag varit resten utav dagen!
 
Sitter just nu och kollar på Vampire Diaries och äter hallon med chokladsås, as gott :P Måste diska snart också......
Aja, får se om jag skriver sen! Puss x

Large

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback