ett långt inlägg om igår + idag

Heeeeej!
Förlåt för att jag inte bloggat nått under igår eller idag! Men jag har inte haft tillgång till datorn, och har inte orkat suttit vid datorn, berättar strax!
 
Igår var dagen jätte braaa, fick massa fina & bra presenter.. Har redan skrivit vad jag fick utav mamma, så orkar inte dra upp det, haha! Men jag fick typ en parfym, Twilight boxen med alla filmer i, 2 spets linnen, smink, en Green Day konsert till sommar, i Oslo. Fick säkert nått mer också, men inte vad jag kommer på just nu! Men jag är super nöjd med allt jag fått, tack så mycket!! <3 Lägger upp bilder på det jag fått senare ikväll, eller imorgon!
 
Sen när alla åkt så stannade Manne kvar, så satt jag och mamma och pratade lite med honom innan han åkte, var jätte länge sen jag såg han, så det var kul! :)

Anna och Jonatan hämtade upp mig här hemma också (dom åkte till morfar & Stina och gjorde nått) så jag följde med in och sov hos dom, vi hyrde en film, kommer dock inte ihåg vad den hette, men Johnny Depp var huvudrollen och han va en vampyr, fatta inte direkt så mycket utav den.... Men jag somnade runt halv 1 då kanske, filmen var slut typ 00 ;)
 
Skulle ha skrivit nått igår, men hade inget wifi på mobilen + att den är super seg... Och jag kommer inte in på blogg.se appen?! Skit konstigt, och det går inte att uppdatera den heller... :(
 
Men Anna körde mig till skolan imorse, så jag slapp åka buss, är osäker på när dom går och tror inte mitt busskort fungerar på statsbussarna... :)
 
Skolan var väl chill, ganska dryg! Bytte platser på NO:n så sitter inte bredvid Thea längre.. Sitter bredvid Samuel tror jag, men Thea och Alva sitter framför & bakom mig tror jag, så hoppas det blir braaa! Elevens val var också chill!!

Efter skolan så drog jag, Elsa och Thea till kulturhuset, eller jag och Elsa släppte av Thea där eftersom hon skulle spela piano! Sen drog jag och Elsa tillbaka till skolan och jag låste Theas cykel vid cykelstället, då passade Elsa på att hämta några mappar i hennes skåp!

Vi drog sen hem till henne och lämnade hennes grejer osv, sen cyklade vi till staaan! Så jag har spenderat min dag på stan med Elsa och Thea! Vi drog runt och chillade i olika affärer, fick med mig en "kortärman jeans jacka" typ, blir as nice till sommaren och ha den tror jag, eller jag hoppas på det iallafall, haha! :) Lägger nog också upp bild senare eller imorgon!

Fick förresten min födelsedags present utav Thea idag, hon köpte det medans vi var på staaaan, men öppnade idet inte förrens jag satt på bussen, det var ett jätte fint örhänge! Kan slänga upp en bild på det med! Taaack <3
 
Men jag tog bussen hem som gick 17:40, så kom hem för typ en halv timme sen eller nått liknande! Så jag har inte gjort så speciellt mycket mer.. Håller på att laga mat till mig själv, är döds hungrig... Har inte ätit sen skollunchen som jag knappt åt nått av...
 
Men jag orkar inte skriva mer nu + maten är klar nu, så skriver väl sen tror jag! Ni får ha det braaa, puss!!! x
Large
Large

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback