HALLOOOJ

Halloj!
Kom precis hem ifrån stan! :]
Skolan idag var väl helt okej.. På slöjden håller jag på att göra kortbyxor, as snygga är dom! Med spets och allt juuu!! So:n var väl helt okej också! Sen var det lunch, men inge gott, så åt inte speciellt mycket.. Sen skulle klassen dra sig mot kulturskolan/huset eller vad det heter! Vi skulle dansa där, tror det hette nått med bollywood? Hahah, sög gjorde det iallafall... :) Slutade efter det, så slutade 30 min tidigare än vad jag skulle gjort, whoopwhoop
 
Sen drog jag, Alva, Elin och Moa till MC, käkade lite mat, var jätte hungrig! Alva (min syster dåraa) satt med oss en stund, men hon drog tidigare än oss, tror hon & Marcus skulle åka till Pärlans grav... Eller om hon bara skulle till Marcus, fattade inte direkt!

Men efter vi käkat, så drog vi runt på stan, köpte mig en ny plattång för 199:-, vilket behövdes!!!! Nu slipper jag låna Alvas hela tiden, haha! Sen gick vi runt i Mitt i City, hittade en ganska fin blå klänning på Gina också, en liknande klänning som jag hade på skolavslutningen i 6:an, men min var finare tycker jag... ;)
Men jag tog bussen hem vid typ 15:40? Så kom hem ganska nyss som jag skrev där uppe!
 
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, blir att plugga lite och kolla på Scrubs!
Måste kolla på en utav tröjorna jag ska beställaaaa, hittat 4 st jag ska välja mellan, men tre utav dom är utsålda redan... Så ah, jag vet inte.
Men jag skriver sen, ha det bra! Puss

LargeLarge

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback