IT'S MY BIRTHDAY TODAY

Tjeeniiis!
Har ni det bra? Det har jag iallafall!!!
 
Vaknade runt 7 imorse? Somnade ju om men vaknade flera gånger, låg och skrev "tack" på facebook! Hahah, sen runt 10 så bestämde jag mig att gå upp och duscha och så, sen när mamma vaknat och vi båda bytt om osv, så sjöng hon för mig och jag fick presenter, wiiiie!

Jag fick ett par trosor och en matchande bh till det, spotify premium, ett genomskinligt litet hjärta, ett gult+blått nagellack, ett par korta mjukis byxor, ett par solglasögon, sen så fick jag en lapp som det stod att jag kommer få 500 kr av mamma när vi åker till Stockholm (till 1D konserten då) och även att jag skulle få beställa ett linne från en sida jag har hittat, fresh-tops heter den! :) Så ska göra det någon dag under veckan tror jag..

Alva är hos Marcus just nu, och hon kommer halv 3 tror jag, så då ska jag få hennes present/er, så nyfiken!!!
Vid 4 kommer hela, eller nästan hela, släkten och firar mig, så det blir niiice! :))

Nu innan det kommer jag väl äta nått, börjar bli hungrig... Kolla på tv och städa!
Jag ska torka håret nu, det är fortfarande lite blött haha... Sen platta håret, men ni får ha det bra osv. Puss x

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback