LÄS

Hallooodäär!

Sitter i soffan just nu och kollar på Family Guy! Har precis diskat, har totalt glömt bort att de va min diskvecka osv... Så hade lite och göra, haha...
 
Skolan idag var väll helt okej, var tvungen att klippa upp mitt lås igen hahahaah! Så jävla sämst känner jag mig! Har tappat bort min nyckel som även min HEMnyckel är på, så jävla bra gjort asså. :] Så ah, det var någon lärare på skolan som hjälpte mig med det, kommer dock inte ihåg vad han heter haha!
 
Annars har väl varit en bra dag! Vädret har ju varit awesome hela dagen ju, vid 9:50 kanske? Så var det några i klassen som körde king, och jag hade inget att göra då, så jag var också med! Kungligt
 
När jag kom hem så var jag döds trött, eller jag är fortfarande det, lol. Men jag la mig typ på soffan och halvsov samtidigt som jag kollade på tv! Sen startade jag datorn och kollade på Pitch Perfect, min "nya favorit" film typ! As bra verkligen! Tycker ni borde kolla på den!! Mer idag har jag väll inte gjort tror jag?
 
Imorgon är skolan också fettttt chill, vi ska till CCC och gå på någon drog grej eller vad det va? Sen efter det ska vi tillbaka till skolan och ha lektioner om det, alltså inga vanliga lektioner! Sen efter skolan så kommer mamma och hämtar mig så åker vi och handlar på ICA Kvantum ~ Välsviken, jag ska även in på Lager 157 + Stadium Outlet, ska se om det finns Converse där.. Mina skor är heeeeeelt paj nu. Uschusch
BYYYYE
 
- Funderar faktiskt på att lägga ner bloggen under helgen, eller iallafall ha en bloggpaus eller liknande! För jag har inte tid eller ork med att uppdatera varje dag, sen så har jag inga idéer om VAD jag ska skriva om heller... Menmen, märks väll hur det blir. -

Large

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback