MOVIE

Hej!
Ligger i soffan just nu och kollar på Step Up på datorn, såg den för nått år sen så tänkte att jag kunde kolla på den igen, har inte sett i långt, men den är väll helt okej!
 
Skolan idag var nice, åkte skolbuss till skolan, sen gick jag och Thea från skolan till CCC, as långt och iskallt...
Föreläsningen var jättttte bra, eller bra och bra.. Den var intressant eller vad man ska säga! Orkar inte dra upp allt vad den handlade om men det var om typ droger osv. Den höll på i typ 2 timmar tror jag!

När den var slut så gick jag, Thea och Felicia tillbaka till skolan för att käkaaa, var verkligen as hungrig dååå!!!! Men efter det så hade vi "lektioner" igen, vi pratade och skrev typ om mobbning och om det dom pratade om. I 2 timmar typ, så drygt... Fast vi hade en paus i 20 minuter, så körde pingis, så skolan har varit chill idag!!

Mamma kom och hämtade mig på skolan idag när jag slutade! Då åkte vi till Välsviken och gick in och kollade på Stadium Outlet, köpte en väska där, har redan en likadan vit/grå, men köpte en svart, kanske lägger upp bild sen! Sen var vi även inne på Lager 157 och elgiganten, sen handlade vi på Kvantum! Till mig köpte jag godis, chokladbollar och choklad sås hahah!!!

Alva är med Marcus och Rosanna och deras kompisar just nu och dom ska grilla utanför idag och så, så ska äta grillat idag, första gången på året, wiiie!
Skriver sen, ska fortsätta kolla på filmen nu, ha det bra! Puss

Large
Large

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback