HEMMA IGEN

Tjoooooooo!
Kom precis hem från stan, köpte ett linne (det jag pratade om förut) och en innebandy klubba!!!! Min nya soulmate, min livs kamrat, min BFF, det var kärlek vid första ögonkast. HAHhahah nejdå, men jag är super nöjd iallafall! Lägger upp bilder på både klubban och linnet sen om kameran har batteri och sammarbetar med mig!
 
Har fått endel frågor på frågestunden, fast alla är i olika inlägg *weird* haha, så har bestämt mig att jag ska svara i en video/vlogg/videoinlägg eller vad man kallar det! Kommer ångra mig stort, min röst låter hur dum som helst när man spelar in.. aja, jag bjuder på det, haha!
 
Blir att kolla på tv resten av kvällen förmodligen, fast det är inte något bra på tvn, hoppas det är Simpsons ikväll iallafall....
 
Ska försöka få med mig några/någon till badhuset imorgon, ska ju dit och vill inte direkt åka dit forever alone, haha!
Men jag ska kolla på 2 1/2 män, så jag skriver senare, bye!!
Tumblr_miu5kejmjd1r3r4beo1_500_large
Så jäkla snygga!!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback