@ I SOFFAN

"Ian: Hello Nina: Hello Hello"
Sitter i soffan just nu och kollar på mästerkockarna med mamma, Alva och Marcus! Kom hem för typ en timme sen eller nått. Det är Mia på Grötö sen också, nicenice!
 
På stan så köpte jag en mascara för 99:-, det var rea på den och den skulle egentligen kostat 149:- så då passade jag på, från cubus var den förresten! Köpte en innebandyboll på Team Sportia också, kunde inte välja färg så stog där ett bra tag, haha. Men det blev en rosaaa för 19:- fett billigt!! Sen köpte jag ett halsband från partaj som det stog "Wilma" på! Köpte även en glass på MC, tjock.se!! Sen gick jag till nöjesbutiken och köpte godis! Sen vid 18:10 så tog jag bussen hem!
 
Nu kommer resten av min kväll bestå utav att chilla, kolla på tv, sitta vid datorn och kolla på film + äta godis till det. Mysigt!! :]
Men jag skriver mera sen, ni får ha en fortsatt bra kväll. PUSS
Ja8dtjqfbjo_large
Snodde bilden från weheartit, hehe

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback