INGEN TRÄNING IDAG...

Harry Potter är alldeles strax slut, så just nu håller jag på att fixa lite bilder till instagram i en app. Min top secret app som jag kallar den... ;)
Mamma kommer hem vid 16, då åker jag förmodligen med och handlar med henne, ska försöka övertala henne att gå in i Lager 157, jag har ju faktiskt inte varit inne där någon gång...
Tyvärr är det ju ingen träning idag... Skulle gärna vilja ha det eftersom jag inte kunnat testa klubban än, haha!
Och uppehåll på Vampire Diaries är det också... I två äckliga veckor. Hur ska jag klara mig utan ett avsnitt på TVÅ VECKOR?!
Men jag skriver senare, ska gråta lite nu ↑
Tumblr_mixmuc3gnf1rp7u6no1_500_large
Omg, kolla på dessa vackra ögon. #död

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback