Hemma nuuuuue

Heeeej!
 
Kom precis hem från skolan, och skräll att jag startar datorn! ;) Men jag ska strax ta nått att äta, flingor eller nått. Senare blir det tacos, mums!!!
 
Skolan var helt okej, ganska seg... Imorgon har jag svenska prov, as svårt... Kommer få F. Vet inte ens vad jag ska plugga på... Aja, tänker kolla på det sen! Och på fredag har jag matte prov igen, hade ju A-delen igår. 3 äckliga prov denna vecka... Och NO prov i fredags, hata skolan.... Måste plugga lite engelska också, men glömde såklart den mappen i skåpet! -.-
 
Ska nog kolla på lite Pretty Little Liars medans jag laddar mobilen och äter nått... Skriver senare, pusspuss
Tumblr_m9r8nfnncc1rcj167o1_250_largeTumblr_m9r8nfnncc1rcj167o1_250_large
Gaaaah så snygg!!!!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback