HHHHHOOOOLLLLAAA

Hallå där!

Har inte kunnat skrivit nått på bloggen förrens nu, har varit i stan hela dagen! Först skolan till 2, sen gick jag på stan en stund för att mamma skulle hämta mig, så vi kunde åka till Rud för att fira Jonatan!!
 
När vi kom till Jonatan så höll dom på att göra bullar, as gott!!! Orkar inte dra upp vilka som var där, men dom vanliga! :) Köpte förresten kallingar till Jonatan, ett par röda och vit randiga, as snygga ;)
 
Gick ju på stan innan, då köpte jag en pyjamas, pyjamas byxor och pyjamas tröja! Köpte en grå kortärmad tröja, och köpte en bok, Gilla Hata Horan. Hoppas den är braaa! Köpte även kludd, behöver det till mina vackra affischer, haha!

Just nu sitter jag och kollar på Simpsons med Alva och Marcus, azuuuuummm!!!!!! Ska snart ta nått att äta också, blir nog flingor... Orkar inte laga någon mat. Blir att kolla på Pretty Little Liars samtidigt också... Sen måste jag duscha, mitt hår är super äckligt just nu...
 
Maja har förresten skickat lite bilder nu, så jag lägger upp dom i ett nytt inlägg, lägger upp på det jag köpte nu, skriver mer sen!
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback