Lång text... Huhu

Hallå!
 
Håller på att ladda upp en video på Thea när hon skillade loss på idrotten förut, men mobilen är så seg så det tar ett tag... :( Hoppas det ens kommer upp, haha!
 
Skolan idag var helt okej, no:n idag va fett chill, hade vikarie och vi skulle typ va i datasalen osv, sen på språkvalet så va det också vikarie också chill! Var som sagt inte med på idrotten idag, hade massa iphones, haha Fickorna var typ fulla... Sen på matten hade vi vikarie också, var as trött, somnade nästan! Men bara nästan, lol. ;) Sen på svenskan hade jag prov, faila i början, kom verkligen inte på nått att skriva där... Sen kollade vi på Cruose eller vad den heter, typ Robinson Cruose elller nått sånt iaf!
 
Men nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet, så vi kan börja ränsa i garderoben, sjukt tråkigt! Men måste hjälpa till iallafall.. Buhu
 
Skulle egentligen kolla på Pretty Little Liars just nu, men internetet krånglar massa, så det kommer ta år och dar om jag skulle kolla! Ska försöka få min syster att ta med sig datorn när hon ska till Marcus nästa gång och se om hon kan ladda ner säsong 1 & 2 ... ;)
 
Vid 17:30 typ så drar jag på innebandy träning, är inte speciellt på "hugget" just nu, men jaja ändras väl när jag kommer ner hoppas jag! Har ju inte spelat sen i söndags, på matchen. Va ju och firade Jonatan på förra träningen! (tisdags)
 
Idag kommer 4x12 ut i USA, taggade brudar & boyyyys????? Jag är taggad iallafall, like always ;)
 
Men hinner inte skriva mer, eller jag orkar inte skriva mer om man jag ska vara ärlig, haha! Skriver mera senare, vilket förmodligen blir efter min träning. PUSS

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback