31 mars

Heeej!
Förlåt för att jag inte skrivit nått förrens nu, men har inte suttit vid datorn nått idag.
Sitter just nu i lilla huset och lyssnar på lite musiiiik, internetet suger ju så spotify typ failar hela tiden... Orkar inte!!! Som tur är blir det snabbare imorgon eftersom att det är den 1 april. Gah måste se hela 4x18 då också.
 
Men idag har jag inte gjort speciellt mycket, har mest sovit och kollat på tv typ! Satt ute i solen i en halv timme ungefär förut med Jenny, det var faktiskt jätte varmt. Nicenice
 
Nu innan jag gick till tha lilla huset så satt jag inne och kollade på Jungel George eller vad den heter, länge sen jag såg den, haha!
Sen nu vid 15:30 så spelar ju Färjestad - Luleå, så blir att kolla på den matchen på tvn. Tror den går på 5:an? Är inte helt säker... Fast tror själva matchen börjar 16, och försnacket typ halv... Längesen jag såg på hockey på tvn, förutom dom gångerna jag kollat på OhLearys, det gills inte! :P
 
Men sen efter den så kommer mamma och hämtar mig tror jag (hon åkte hem förut för hon skulle till stan) så ah... Har egentligen inte nått mer att berätta... Ska faktiskt stänga av datorn nu och gå in igen. Ni får ha det bra, skriver sen när jag kommer hem ellelr nått. Puss x
Tumblr_mkf21e3riz1s9ir6ao1_r238_400_large

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback