Glad påsk!!

Morning readerzzzz ♥
Sitter i min säng just nu och lyssnar på musik. Har precis kommit ut ur duschen, så jag ska snart göra mig iordning.
 
Idag åker jag till mormor eller vad det va och käkar påskbord osv, sen åker jag till morfar och är där under kvällen, tror mamma sa nått om att sova kvar, i sånna fall kanske jag frågar Alva om jag får ta med datorn! Hoppas hoppas...
 
Håller på att ladda 4x18 på swefilmer, men eftersom internetet är super segt just nu så tar det år och dar och ladda... Så om det inte är klart innan vi åker, vilket det borde vara..., så ser jag på det hos mormor seen på mobilen förmodligen!
 
Sorry för min TVD-spam förut också, men behöver lite nya bilder till instagram och min mobil... Eyyy följ mitt TVD konto ~~> t_v_d_ <~~ and I'll love u forever and evaaahh. Plzzzzzzzzzzhhhhh :)))):):):):)
Men jag ska göra mig iordning och byta om nu... Så jag skriver mer sen, ha det bra. Puss x
Tumblr_mjimryxsci1rzcz0co1_500_large

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback