godnatt ♥ ~ långt inlägg....

Halloooj mitt i nattta!
Ligger uppe på loftet ensam just nu. Så sitter vid datorn lite och lyssnar på musik. En bra avslutning på denna lördag!
 
Var ju hos Leif och dom förut, vi var ganska många där så det var trångt där. Och hade inte ätit mat på på hela dagen så var verkligen super hungrig!!!! Åt faktiskt ganska mycket + kladdkaka som efterrätt. Mums asså!!
 
Åkte hem till mig/oss vid fem/sex ungefär, kommer inte riktigt ihåg... Men då la jag ner kläder, laddaren och datorn+sladd+wifi i en väska, eftersom vi skulle till morfar och sova där! Alva skulle egentligen också följt med, men hon stannade kvar i stan för hon skulle vara med Marcus tror jag, så det var bara jag och mamma som åkte hit.
 
När vi kom fram la vi bara våra saker i "Lilla huset" där vi skulle sova, sen gick vi till Åke&Annika där allaaa var. Så min kväll har bestått av att sitta och lyssna på när dom har pratat om skit saker, tråkiga saker och jag vet inte vad.... Målade lite med Ebba och Isabelle också, fick lära mig att måla massa djur, tex giraff, lejon, kanin och lärde Isabelle ett tips på hur man gör stjärnor lättare. Åh tycker om dom två tjejerna super mycket!!
 
Gick och la mig framför tvn hos dom förut, så då somnade jag nästan... Men Jenny väckte mig och frågade mig om jag ville sova, och jag sa ja, så då gick vi till thaa house och då gick jag på toaaa, eftersom det inte finns någon toa där jag ska sova. Men hon gick in till Jonatans rum och skulle sova tror jag, och jag gick till lilla huset. Har hela loftet för mig själv, tror mamma sover där nere, för det är bara bäddat här uppe för en person, haha. Det fick bli till mig... :p
 
Ugh, nu blev det ettt jätte långt inlägg... Ah, kanske inte så intressant och veta i detalj om vad jag har gjort, typ det enda jag skriver om... Men jag kommer ju inte på nått att skriva, give me lite tips tack!!
 
Men jag är faktiskt super trött just nu och har varit det jätte länge... Så jag tänker faktiskt stänga av datorn nu och sova. Hörs mer imorgon. Puss & godnatt. x
553036_513827105332126_188753319_n_large
'8028_434605119964358_1179455091_n_large
Cgzsud0ljkk_large
Mtc3phegzra_large
Bp2cz4pinla_large
Rqi0tj-lm-i_large
Tumblr_mjp5aviwpj1s0m9gfo1_500_large
En liten Tvd-spam till..

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback