Johan Falk - De fredlösa

Halllluu!
Internetet har krånglat jätte mycket när jag tänkte skriva ett inlägg förut, så var tvungen att stänga av datorn...
 
Blev ingen vinst för Färjestad... 5-2 till Luleå tror jag, men jag tycker pöjkerna va bra iallafall!!
Åkte hem ungefär 40 minuter efter matchen var slut, så var hemma typ halv 8 ungefär, då satte jag mig och kollade på tv, tittade på Mästarnas mästare med mamma, sen när det var slut då så kollade vi på någon gammal film med Ashley & Mary-Kate Ohlsen, när dom var små!

Sen när den var slut så var klockan typ kvart över 10, då började tydligen Johan Falk - De fredlösa. Så sitter och kollar på den just nu!
 
Tänkte fixa en "ny" header senare, eller iallafall en med nya bilder...

Sen när den är slut går jag nog och lägger mig... Vill att det ska bli imorgon så jag kan se avsnittet!!!!!!
Skriver mer sen eller nått. Puss x

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback