LEJONKUNGEN + GLASS

Halluu!
Sitter i soffan just nu och kollar på Lejonkungen som går på 1:an just nu, fast den är på engelska.... Bättre på svenska tycker jag! Och äter glass med chokladsås. Mums
 
Sitter även och väntar på att Jenny ska komma och hämta oss så vi kan åka till stan och kolla på hockeyn inne på Oh'Learys.. Vet inte om jag ska äta nått där, men jag börjar bli hungrig så får se... blir iallafall att käka efterrätt och dricka cola! Brabra!

Men jag ska faktiskt ta och se klart på Lejonkungen nu, sen vänta ännu mer... Skriver nog inge mer nu, skriver alltså senare när jag kommer hem ikväll. Ha en bra långfredag. #RIPJesus btw hahahaha
Puss x
 

Kommentarer
kristin

jag älskar glass. wopwop

Svar: nämn en person som inte gör det hehehe wooopis
wilmaaxelborn

2013-03-29 ⎪ 19:09:31
http://kikkeaandersson.blogg.se



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback