MORNING - idag

Morniiing ♥
Ligger i sängen just nu, har precis vaknat så är för trött att gå upp... Men har sovit jätte dåligt inatt, har vaknat flera gånger men som tur va somnat om alla gånger...
 
Sitter och lyssnar på massa gamla låtar på Spotify just nu, typ sånna jag lyssnade på när jag var runt 5-8 eller nått.. Haha kass musiksmak hade jag ....
 
Idag blir det att antingen ta bussen in till stan eller åka bil, beror på om det går bussar idag...Ska till O'Learys och typ kolla på hockey eller vad det va, kommer inte direkt ihåg... Minne som en guldfisk you know! Vet inte direkt när jag åker in men det märks väll... Tror det skulle va jag, mamma, Amanda, Jenny, Jonatan och kanske Alva och Marcus? Aja skit samma, ska in till stan sen iallafall!
 
Blir nog att hoppa in i duschen när jag skrivit klart här, måste tvätta håret, det är så fett och äckligt... Ugh. Sen äta frukost (WTF, sen när började jag med frukost?!) sen tänker jag göra mig iordning och fixa mig.
 
Ska försöka övertala Alva och Marcus att se på Breaking Dawn part 2 med mig igen sen... Alva har ju inte sett den. Hon gillade ju part 1 så varför inte se på part 2????????? Hahaha.
Skriver sen, ska duscha nu. Puss x
Tumblr_mkf0m91qcl1rlhxuzo1_400_largeTumblr_mkf0m91qcl1rlhxuzo1_400_large
Weheartit bild.

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback